www.rollsroyce.fora.pl - Forum użytkowników samochodów marki Rolls-Royce

Forum www.rollsroyce.fora.pl Strona Główna
 

 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

 
Witam @ll


 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rollsroyce.fora.pl Strona Główna -> Powitanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość

Arkadiusz Wawa




Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 3:27, 10 Sty 2010    Temat postu: Witam @ll

witam wszystkich bardzo serdecznie jako nowy uczestnik tego zacnego Forum i od niedawna powaznie zarazony choroba o nazwie RR&B Very Happy Very Happy Very Happy

mieszkam w Warszawie, choc wiekszosc ostatnich 20lat spedzilem we Francji, stad tez moge byc uzyteczny wszystkim jesli chodzi o jakiekolwiek problemy zwiazane z jez.francuskim (tlumaczenia literatury itp, itd..)

posiadam Jaguara XJ40 Daimlera 1992, znam jak widze paru uczestnikow tego Forum wiec tym bardziej mi milo, ze znowu sie czuje jak w Rodzinie..

przeczytalem spora czesc postow i tematow, ktore napewno beda przydatne bo szykuje sie do obejrzenia pod koniec przyszlego tygodnia B T1 z 1976r w Zawierciu (samochod z allegro, zna ktos to auto??)...

sprzedajacy chyba sympatyczny (kontakt tel), przeslal zdjecia, jest gotowy odpowiadac na wszelkie pytania... zobaczymy... nr nadwozia SBH24994, podobno z kompletem dokumentow... jak wam wiadomo od 01go stycznia br mozna juz rejestrowac angliki jako normalne tablice wiec sprobuje tak zrobic, zawsze pozniej moge przelozyc to na zolte...

no ale to juz rozwazania techniczne a mialem sie tylko przywitac Very Happy Very Happy Very Happy

pzdr wiec wszystkich i dziekuje za laskawe przyjecie w tym Gronie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

przemek
Administrator




Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 12:28, 10 Sty 2010    Temat postu:

Witamy serdecznie!
Super, że się zaraziłeś również RR&B :-)

Czy to o tym samochodzie piszesz?

[link widoczny dla zalogowanych]

To co mogę na pierwszy 'rzut oka' powiedzieć oglądając tylko zdjęcia: zaniedbany układ hydrauliczny. Jak u większości maszyn sprowadzonych do Polski z UK niestety. Widać po zbiorniczku wyrównawczym, że jest 'zapuszczony'. Nie wiem na ile się orientujesz w tych samochodach, ale właśnie ta nieszczęsna hydraulika może być bardzo problematyczna i przede wszystkim bardzo droga w doprowadzeniu do dobrego stanu.
Nie chcę Cię oczywiście zniechęcać, ale oglądając Shadowa (lub T1/2) zwróć zawsze uwagę na hydraulikę.
Jak przetestować sfery znajdziesz na forum w dziale technicznym w tym wątku:

http://www.rollsroyce.fora.pl/dzial-techniczny,13/uklad-hamulcowy,27.html

Zauważyłem też, że tłumik nie jest oryginalny.

Napisz jak już będziesz po oględzinach co i jak.

Pozdrawiam serdecznie!
przemek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemek dnia Nie 13:24, 10 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Arkadiusz Wawa




Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:09, 10 Sty 2010    Temat postu:

dzieki Przemku za powitanie...

tak to ten samochod, jak widac po Twoich obserwacjach "na szybkiego" jest wiecej rzeczy do sprawdzenia i skontrolowania oprocz tych co w opisie...

wydaje sie, ze wycieczka sie jednak odbedzie jak wspomnialem pod koniec przyszlego tygodnia wiec bede mogl opisac co i jak dokladniej..

przy okazji moze bedzie mozliwosc "uszczuplenia" ceny bo jak widac tanie to w naprawach (aby bylo dobrze zrobione) nie jest... jak widze i czytam Jaguar przy tym to "Pan Pikus"... chocby cenowy...

bede z pewnoscia zdawal relacje (juz moze w innym watku aby powitanie pozostalo powitaniem)...

raz jeszcze dzieki za mile przyjecie..

pzdr

Arkadiusz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

guzial




Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 9:45, 11 Sty 2010    Temat postu:

Pamiętajmy, że sprzedający zawsze będzie miły Smile zwłaszcza przy dobrych interesach Smile

Warto byłoby go obejrzeć w towarzystwie osoby co zna bolączki tych modeli np co sprawdzi hydraulike (podnoszenie, ciśnienie - kontrolki), nadwozie, klima lubi być problematyczna itp.

Nie ma nic za darmo, więc nie liczmy na to, że miłośnik zabytkowych aut z UK sprzedaje dobry egzemplarz polakowi Smile (nawiązuje do typowych treści ogłoszeń sprzedających )

życzę powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

komandos




Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko, Kraków

PostWysłany: Pon 14:20, 11 Sty 2010    Temat postu:

Poza tym, co stwierdzili wcześniej koledzy, mam nieodparte wrażenie, że ten samochód jest po prostu zbyt tani. T1 to naprawdę rzadki samochód i trudno mi uwierzyć, że ktoś pozbędzie się go za 30 tysięcy złotych ( a ponieważ nikt jeszcze nie kupił auta z allegro za cenę "kup teraz" - zawsze wchodzi w grę negocjacja ) czy nawet za jeszcze mniej. Zalecam sporą dawkę uwagi i zdrowy rozsądek. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Arkadiusz Wawa




Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:52, 11 Sty 2010    Temat postu:

niewatpliwie zdjecia nie oddaja tego co jest w rzeczywistosci, wiec dopiero ogledziny naoczne powiedza wiecej... uzbrojony w wiedze od Was wszystkich (jeszcze raz dziekuje), materialy (materialy ktore odbieram jutro) oraz byc moze kogos towarzyszacego bede mogl lepiej ocenic sytuacje...

co do ceny to oczywiscie mozna to komentowac roznie... niemniej jednak pojazd jest wart tyle ile sklonny jest za niego zaplacic kupujacy (w wiekszosci wypadkow normalnych transakcji) wiec zobaczymy... opisze oczywiscie wrazenia na Forum - moze przyda sie dla kolejnych Klubowiczow / Forumowiczow...

rzadkosc tego modelu jest dla mnie zaleta a nie wada w tym przypadku... roznice miedzy T1 a SS1 jest wlasciwie tylko jedna jak wyczytalem w literaturze... tabliczka znamionowa jest czytelna - poprosilem znajomych aby sprawdzili w UK jego historie w serwisach RR&B... mam nadzieje ze serwisy maja tam zintegrowane informatycznie i jest jakas baza danych... rachunki z serwisow sa wiec jest to jakis punkt zaczepienia do weryfikacji... napalac sie nie ma co - choc chrapke na niego mam Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

pzdr cieplo

Arkadiusz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

przemek
Administrator




Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 19:23, 11 Sty 2010    Temat postu:

Rolls-Royce chwalił się, że w SSII było ponad 2000 poprawek w stosunku do SS I :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Arkadiusz Wawa




Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:43, 11 Sty 2010    Temat postu:

tak Przemku czytalem te dane... ale chodzilo mi o roznice miedzy SS1 a T1.. wg informacji ktore posiadam rozmily sie one tylko innym wygladem czesci obudowy chlodnicy... oczywiscie rowniez oznaczeniem na tabliczce znamionowej ale to juz numerologia... chyba ze sie myle to prosze mnie poprawic... Rolling Eyes

doczytam jeszcze literature i dane ktore dostane jutro to bede madrzejszy - a propos zmian i roznic SS1 a SS2 i analogicznie T1 a T2...

nauki nigdy dosc - przynajmniej dla mnie Twisted Evil Very Happy Laughing

pzdr all

Arkadiusz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

przemek
Administrator




Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 21:21, 11 Sty 2010    Temat postu:

ups, faktycznie, nie doczytałem dokładnie. Masz rację - różnice między T1 a SS1 to tylko grill i brak Silver Lady na Bentley'u.
Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rollsroyce.fora.pl Strona Główna -> Powitanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 
Regulamin